مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 11:562023-12-19سياسي

فارس من| جنگل های نمین تاراج شد؛ مسؤولان به پا خیزند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مخاطبان فارس با ثبت پویشی تحت عنوان جنگل های نمین تاراج شد؛ مسؤولان به پا خیزند خواستار ورود جدی مسؤولان به این موضوع و مقابله با قاچاقچیان و بی تفاوت نبودن نسبت به چنین رویشگاه هایی هستند.

در این پویش آمده است: هر روز زوایای تازه ای از قاچاق چوب و بریدن درختان در جنگل های منتهی به ارتفاعات آبی بیگلو از جمله منطقه سوها و ویلکیج نمین واقع در استان اردبیل را مشاهده می کنیم.

با ادامه این روند مطمئنا این میراث طبیعی ارزشمند و جنگلی که موهبت بزرگی را به منطقه ارزانی داشته به صورت کامل نابود خواهد شد.

عمق فاجعه در جنگل های سوها، ویلکیج و آبی بیگلو به حدی بالا است که با کوچک ترین کوهپیمایی هم می توان نشانه های قاچاق و چوب بُری را دید.

هم چنین در کلّ ایام هفته و در تمام فصول سال فعالیت قاچاقچیان مشهود است و هر کوهپیمایی به کرّات و به صورت علنی غارت جنگل توسط قاچاقچیان را می تواند مشاهده کند.

مجرمان هم که گستاخ تر از همیشه شده اند از قطع درختان در جلوی دیدگان مردم واهمه ای ندارند تا فاجعه بزرگ زیست محیطی شکل گرفته و منطقه تبدیل به قتلگاه درختان شود.

به دلیل اهمیت این موضوع، تقاضای عاجل می شود تا گلوگاه ها و تمام مناطقی که قاچاقچیان از آن برای چوب بُری استفاده می کنند تحت پایش و محافظت صد در صدی قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| جنگل های نمین تاراج شد؛ مسؤولان به پا خیزند

فارس من| جنگل های نمین تاراج شد؛ مسؤولان به پا خیزند